Voorouders Het dagboek van de menselijke Odyssee Dev Dagboek gaat over Evolutie Systeem
Voorouders The Humankindind Odyssey is ingesteld om voor het einde van de maand uit te brengen en ontwikkelaar Panache Digital Games heeft een nieuw dev-dagboek uitgebracht dat ons een idee geeft van hoe het Evolution-systeem in het spel werkt. Evolutie is het belangrijkste middel van progressie voor spelers als de vaardigheden die je primaten verwerven en ontwikkelen worden doorgegeven aan de volgende generaties.
Dit alles begint door ontdekking. Laten we zeggen dat een van je primaten een nieuw hulpmiddel ontdekt, het ontsluit een soort mini skill tree die spelers kunnen ontwikkelen in het ‘Neuronal’ menu. Er is geen vaste manier om het spel te spelen en vaardigheden en neuronen worden ontgrendeld op basis van wat spelers uiteindelijk doen.
Je kunt je een beter idee krijgen van hoe dit alles werkt van creatief regisseur Patrice Désilets in het onderstaande dev-dagboek:
Désilets vormt ook een uitdaging – Kun je sneller evolueren dan de wetenschap zegt? Omdat spelers eigenlijk goed begrijpen wat we nu kunnen doen in onze huidige evolutionaire fase, kunnen ze experimenteren met verschillende dingen in het spel om hun primaten sneller te laten evolueren. Een voorbeeld dat Désilets gaf is hoe hij ervoor koos om een everzwijn te doden en uiteindelijk zijn primaten tot omnivoren ontwikkelde.
Door hoe het systeem gebaseerd is op experimenteren en ontdekken, zal elke playthrough anders zijn en zullen spelers bij elke poging een andere geschiedenis kunnen schrijven.
Ancestors The Humankindind Odyssey lanceert op 27 augustus voor de PC. Het spel zal een exclusieve Epic Games Store zijn tijdens het eerste jaar, waarna het beschikbaar zal zijn op andere etalages. Xbox One en PlayStation 4 versies zijn ook in de maak en moeten ergens in december aankomen.
OOK OP CDKEYNL NIEUWS
Epic Games Store kondigde verschillende nieuwe Exclusives aan op GDC 2019De Epic Games Store heeft zojuist een aantal nieuwe exclusieven in de wacht gesleept die ze tijdens de Game Developers Conference hebben aangekondigd. Lees verder voor de lijst. |