Hier is hoe Wapenmodellen en Kostuum-upgrades werken in Doom Eternal
IGN’s James Duggan kreeg onlangs de kans om te praten met Doom Eternal game director, Hugo Martin, over hoe wapen mods werken in de komende shooter. Het vervolg geeft meer aandacht aan het gebruik van deze add-ons om bepaalde effecten te bereiken en specifieke demontypes efficiënt uit te schakelen.
Tijdens het interview toont Duggan het Arsenal-menuscherm waar spelers tot twee mods per wapen kunnen uitrusten (hij noemt de Super Shotgun en de BFG als uitzonderingen op deze limiet). Spelers worden aangemoedigd om verschillende mods aan te passen aan hun favoriete geweren op basis van welke demonen ze zullen worden geconfronteerd.
Je kunt naar hem luisteren door het hele Arsenaal systeem te doorlopen en meer hieronder:
De wapenmods lijken zeker de moeite waard om te gebruiken, omdat ze het wegnemen van zwakke punten makkelijker maken. Het spel bevat een bestiarium genaamd de Codex die de zwakheden van de demonen die je bent tegengekomen opsomt en je laat weten welke wapens en mods beter tegen hen werken.
We zien ook een aantal unlockable upgrades en masteries voor wapens die gebruik maken van Combat Points. Deze speciale valuta kun je verdienen door uitdagingen, vechtscenario’s en geheime ontmoetingen te voltooien. Een andere speciale valuta genaamd Praetor Suit Points kan worden opgehaald bij de spookachtige Sentinelridders die over de kaart zijn verborgen. Deze punten kunnen worden gebruikt om upgrades van kostuums te ontgrendelen.
Het laatste type upgrade dat Duggan heeft gedaan is Runes. Met deze speciale passieven kunnen spelers hun strategie opbouwen op een bepaalde manier van spelen, zoals het vergroten van de schade aan bevroren vijanden en het laten vallen van de gezondheid van gedode bevroren vijanden.
Doom Eternal wordt op 20 maart gelanceerd voor PC, Xbox One en PlayStation 4, met een Switch-poort kort daarna.
OOK OP CDKEYNL-NIEUWS
Bekijk de Demons Coming to Doom EternalDoom Eternal zal een vervelend stelletje nieuwe en terugkerende demonen bevatten. Kijk hoe spelregisseur Hugo Martin elk van hen bespreekt in een nieuwe documentaire van NoClip. |