Battlefield Next: Ontwikkelaars streven naar “Meest Realistische Oorlogsvernietiging”

17 januari 2024 om 19:15 in Gaming-nieuws met Geen reacties
Battlefield Next: Ontwikkelaars streven naar    

Volgens een recente vacature van Ripple Effect Studios, een van de EA-studio’s die werkt aan de Battlefield-serie, lijkt het erop dat ze op zoek zijn naar een nieuwe VFX-regisseur, wat wijst op een mogelijk nieuw Battlefield-project.

Even belangrijk in de vacature is de zoektocht naar een Senior 3D-artiest om “de meest realistische en opwindende vernietigingseffecten in de branche te creëren”, wat wijst op een terugkeer naar het zeer geliefde kenmerk van hoge vernietigbaarheid in de serie.

  Battlefield-serie van Bad Company tot 2042  

Vernietiging: De Kracht van de Battlefield-serie

 

Vernietigbaarheid is altijd een sterk punt geweest van de Battlefield-serie, vooral sinds Battlefield 3 in 2011, dat een ongekend niveau van vernietiging introduceerde. Dit zorgde niet alleen voor een andere game-ervaring elke keer op dezelfde kaart, maar maakte ook strategische manoeuvres mogelijk. Bijvoorbeeld, spelers konden specifieke gebouwen vernietigen om vijandige troepen te verdrijven of dekkingzones creëren met puin.

De eerste tekenen van vernietigbaarheid verschenen in Battlefield 2 in 2005, met een paar vernietigbare muren om hier en daar passages te openen. Bad Company 2 toonde uitstekende vernietigbaarheid, variërend van enkele muren en kleine gebouwen op bepaalde kaarten tot de mogelijkheid om huizen, grote gebouwen neer te halen en significante kaartveranderingen te creëren. Met Battlefield 3 en het daaropvolgende Battlefield 4 was er verdere verbetering met de introductie van een toegewijd systeem genaamd Levolution, dat nog steeds een van de beste voorbeelden is.

Hoewel Hardline en Battlefield 1 verbeteringen zagen in vernietigingseffecten, was er een stap terug qua organische vernietiging, waarbij veel tactische opties werden verwijderd. Battlefield V verergerde de situatie verder, met muren en gebouwen die te gelijkmatig instortten. Ten slotte was Battlefield 2042 een teleurstelling op alle fronten.

   

Wat te verwachten van de volgende Battlefield

 

Een van de opvallende nadelen van Battlefield 2042 was de drastische afname van vernietiging, een geliefd aspect van de serie, samen met het verwijderen van andere eerdere mechanismen. Om dit aan te pakken, zoekt Ripple Effect een Director of Special Effects om creativiteit op het gebied van vernietiging los te laten, met als doel een ongekend niveau van vernietiging te bieden. Het is niet onwaarschijnlijk dat we een terugkeer zullen zien van een vernietigingsfysicasysteem vergelijkbaar met Levolution. Kortom, we zullen moeten afwachten wat DICE en Ripple Effect in petto hebben voor de nieuwe Battlefield.

  Ripple Effect zoekt een VFX-regisseur voor de volgende Battlefield  

VIND DE BESTE PRIJZEN VOOR DE BATTLEFIELD-FRANCHISE DANKZIJ CDKEYNL


 

CDkeyNL is de beste plek om de beste games tegen de laagste prijzen te kopen, en we hebben zelfs een browserextensie die je helpt de beste kortingscodes, coupons en prijzen direct te vinden.

Download de gratis CDkeyNL Browserextensie en BESPAAR GELD

Voor al het laatste nieuws over videogames, trailers en beste deals, zorg ervoor dat je ons bij je favorieten zet.

Je kunt alle beste en goedkoopste online deals vinden voor cd-sleutels, gamecodes, cadeaub onnen en antivirussoftware van de geverifieerde cd-sleutelverkopers op onze winkelpagina’s.

 

Lees dit bericht in :

 

Door whizzerlow whizzerlow

Meer relevante artikelen